1. Hur söker jag jobb på Sibylla?
För att söka jobb i någon av våra restauranger måste du ta direktkontakt med den aktuella restaurangen, eftersom vi inte hanterar någon rekrytering centralt. Under sidan ”Hitta till våra Sibylla” finns kontaktuppgifter till samtliga Sibyllor.
2. Hur vet jag vad maten innehåller, om jag är allergisk?
På varje meal och meny finns en detaljerad innehållsförteckning som du kan ladda ner. Tänk på att restaurangen kan ha lokala avvikelser, så kolla därför alltid direkt med restaurangen vad just deras menyer innehåller.
3. Vilka öppettider har Sibylla?
För att hitta en restaurangs öppettider kan du Googla din lokala Sibylla eller kolla på Våra Sibyllor och få fram aktuell information. Under speciella helgdagar kan det förekomma att restaurangen ändrar sina ordinarie öppettider, kontrollera därför alltid direkt med restaurangen.
4. Hur öppnar jag en egen Sibylla?
5. Hur kan jag ge er feedback?
Vill du göra en reklamation rekommenderar vi att kontakta restaurangen direkt. Har du har övriga synpunkter kan du maila oss, så svarar vi så snabbt vi kan.
6. Hur gör jag en reklamation?
Om du har en reklamation så är det bra om du hör av dig direkt till den restaurang du besökte. Du hittar dem under fliken Våra Sibyllor.
7. Finns Sibylla utomlands?
Nej, Nordic Fast Food som servicebolaget heter, driver inte Sibylla utomlands. Sibylla som servicehandelskoncept finns däremot i tio länder.
8. Varför heter ni Sibylla?
Sibylla är döpt efter Kungens mamma. Året var 1932.
Har du frågor?
Välkommen att höra av dig till oss på Sibylla om du har frågor eller funderingar. Eller kanske vill du öppna en egen Sibylla? Om du har en reklamation så är det bra om du hör av dig direkt till den restaurang du besökte. Du hittar dem under fliken Våra Sibyllor.
Om oss
Nordic Fast Food erbjuder genom varumärket Sibylla allt från den svenska klassikern “en kokt med bröd” till kompletta menyer med korv, hamburgare, köttbullar, kyckling, kebab och mycket mer. Sibylla är Originalet sedan 1932.