Sibylla lanserar Smash Star och inleder ett unikt samarbete med Björn och Leo Borg

I samband med lanseringen av Sibyllas nya Smash Star har ett samarbete med tennislegendaren Björn Borg inletts. Men i samarbetet finns även Björn son Leo Borg som nu klättrar för fullt på tennisens ranking.

På Sibylladagen den 20 oktober bjuds det på födelsedagsfika runt om på 140 Sibyllor i Sverige. För att fira de 90 åren har Sibylla tagit fram en helt ny produkt. Sibylla lanserar Smash Star, en smashad burgare med massor av gott.
“Vi var först med korven nu är vi först ut bland de stora kedjorna med en smashad burgare. Smash Star kommer bland annat med en egen specialdressing och massor av härlig ost”, säger Malin Björk, produktansvarig på Nordic Fast Food

Björn Borg och Leo Borg blir Sibyllas ambassadörer i lanseringen. Men far och son ska även jobba med andra kampanjer.
“Precis som Sibylla så är Björn Borg också en del av den svenska folksjälen, ett original. Hans son Leo är framtidens stjärna”, konstaterar Per Stenlund, tf. VD på Nordic Fast Food